برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

شرایط و ضوابط گارانتی

شرایط و ضوابط گارانتی در پارس تل

خرید از پارس تل یا دریافت خدمات به منزله پذیرش تمامی قوانین زیر می باشد

parstelman.png

مشتریان گرامی قبل از خرید لطفا قوانین پارس تل را مطالعه فرمایید

  • موضوع فعاليت واحد اقتصادي سايت پارس تل، فروش قطعات و لوازم جانبی موبايل و تبلت و گجت مي باشد.
  • خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمامی اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • هیچ یک از کالاهای قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی پارس تل شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشند.
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد
  • قیمت هر کالا تا انتهای هر روز یعنی ساعت 24 هر روز معتبر می باشد و بروز رسانی قیمت ها در ساعت 24 انجام می شود و تا پایان روز بعد اعتبار دارد توجه داشته باشید که قیمت ها با توجه به ارز لحظه ای می باشد و بصورت ثابت و همیشگی نیست پس قیمت ها را به روز و آنلاین و برای کسب اطلاع بیشتر در صورت امکان با دفتر وبسایت تماس بگیرید.

مشتری گرامی به علت حساس بودن قطعات و نوسانات ارزی کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود و در صورت معیوب بودن کالای ارسالی با در نظر گرفتن و رعایت قوانین گارانتی کالا از لحاظ فیزیکی و همچنین مدت زمان تعیین شده که در بند بعدی بصورت کامل شرایط گارانتی ذکر شده است پس از باز پس فرستادن کالا معیوب و بررسی آن در صورتی که دارای شرایط گارانتی باشد با کالای سالم جایگزین خواهد شد پس در انتخاب کالای خود کاملا دقت فرمایید و از صحت سالم بودن دستگاه خود مطمئن شوید در صورت خراب بودن یا راه نیفتادن دستگاه کالای خریداری شده باز پس گرفته نمیشود حتی اگر کالای خریداری شده کاملا سالم و بی نقص باشد و فقط در صورتی خرابی با در نظر گرفتن شرایط گارانتی تعویض صورت میپذیرد.


شرایط گارانتی و ابطال گارانتی کالای خریداری شده توسط مشتری

اگر چه تمامی کالا ها قبل از ارسال کاملا از لحاظ فیزیکی و فنی به دقت بررسی شده و بدون مشکل در بسته بندی کاملا ایمن ارسال میشوند اما پارس تل این حق را به مشتری داده است که تا هفت روز پس از رسیدن کالا به دست مصرف کننده آن را کاملا در شرایط ایده آل که در زیر نوشته شده تست و بررسی نموده و در صورتی که دارای مشکل فنی باشد بتواند با استفاده از شرایط گارانتی مکتوب شده آن را با کالای سالم جایگزین کند دوست گرامی دقت داشته باشید که بسته بندی ها کاملا محکم و ایمن هستن و دارای بیمه از طرف شرکت پست میباشند دقت داشته باشید که بسته ای را که تحویل میگرید از لحاظ ظاهری سالم باشد و تو رفتگی زیاد یا پارگی نداشته باشد تا جایی که ممکن است بسته نافرم و بد شکل را در حضور مامور پست باز نموده تا از سالم بود کالای درونی بدون شکستگی اطمینان حاصل کنید در نظر داشته باشید که تحویل بسته و دادن امضا به مامور پست به معنی قبول بسته سالم میباشد و نه شرکت پست و نه پارس تل زیر بار مسولیت شکستگی نخواهد رفت پس در گرفتن بسته از مامور پست دقت کافی داشته باشید که جعبه ای را که تحویل میگیرید دارای مشکل نباشد در صورت مشکل دار بودن جعبه اهم از تو رفتگی بدجور پارگی باز شدگی آن را حضورا به مامور پست گزارش دهید پارس تل فقط با شرکت پست قرارداد دارد و این نهاد را ایمن ترین راه ارسال میداند پس در راه های ارسالی دیگر که توسط مشتری درخواست میشود مانند تیپاکس - باربری - اتوبوس - ماشین سواری - پیک موتوری و... در این نوع ارسال ها که توسط مشتری انتخاب شده است گم شدن بسته شکستگی دیر رسیدن و هر نوع اتفاق دیگر از این قبیل تمامی خسارت وارده و همچنین بار مسولیت به دوش مشتری میباشد و پارس تل هیچ گونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت پس در انتخاب نوع ارسال و دریافت بسته کمی صبور باشید پست آسان ترین راحترین کم هزینه ترین و امن ترین راه برای ارسال کالاست بسته های ارسالی توسط پست معمولا بین یک تا سه روز کاری تحویل مشتری میگردد.

نکته مهم : تمامی محصولات دارای هفت روز گارانتی تست میباشند اما مهلت تست یا گارانتی تست چیست و به چه معناست؟ شما باید ابتدا قطعه یا کالا را به صورت باز و با وصل کردن سوکت به مادربرد دستگاه از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید و پس از اینکه کاملا اطمینان پیدا کردید که کالا از لحاظ فنی و کارایی کاملا سالم و در شرایط ایده آل به سر میبرد برچسپ ها را جدا کرده و با دقت کافی اقدام به نصب نمایید تا جایی که ممکن است تعویض و نصب را به دست افراد با تجربه و مورد اطمینان بسپارید در نظر داشته باشید که کالا پس از نصب فاقد هرگونه گارانتی میباشد پس ابتدا آن را کاملا تست نمایید.

مشتری گرامی بلند کردن یا برداشتن برچسپ شرکتی و همچنین مخدوش شدن هولوگرام گارانتی پارس تل یا اقدام به جابه جایی آن باعث ابطال گارانتی خواهد شد. لطفا قبل از نصب کامل ، چسپاندن  قطعه یا کالا بروی دستگاه تست های اولیه را به درستی انجام دهید تا از سالم بودن کالا اطمینان پیدا کنید در صورت کندن برچسپ رو یا پشت یا چسپاندن محصول گارانتی کالا ابطال خواهد شد هر گونه تغییر فیزیکی کج شدن تا خوردگی یا ضربه و مخدوش شدن شکستگی فشار مضاعف همچنین به کار بردن ابزار نادرست در نصب کالا به روی دستگاه باعث ابطال گارانتی تست خواهد شد حتی الامکان تعمیر یا تعویض را به تعمیرکار مجرب بسپارید.

مدت زمان هفت روزه (7) گارانتی تست کالا از لحظه رسیدن بسته ارسالی به دست مشتری محاسبه خواهد شد و طبق قوانین اینماد و وزارت صنعت و معدن به مدت هفت (7) روز خواهد بود و تحت هیچ شرایطی زمان مقرره تمدید یا اضافه نخواهد شد در نظر داشته باشید که تست کالا در بهترین شرایط از زمان باز کردن دستگاه و وصل کردن سوکت یا کابل سی دقیقه و در سخت ترین شرایط دو الی سه ساعت زمان میبرد پس هفت روز زمان مناسبی برای تست یک قطعه یا کالا میباشد. نکته: توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان تعیین شده که هفت روز(7) میباشد هیچگونه عذر و بهانه ای بابت تعویض و مرجوع کردن کالا پذیرفته نخواهد شد.

روند مرجوع شدن کالا طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی میباشد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود».در صورت گزارش خرابی محصول از مشتری پس از باز پس فرستادن محصول و انجام بررسی های لازم توسط کارشناسان بنابر درخواست مشتری محصول تعویض گردیده و یا کل هزینه را باز پس خواهیم داد.با در نظر گرفتن شرایط گارانتی کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد و فقط در صورت خرابی با کالای سالم تعویض خواهد شد.

روند ثبت درخواست بازگرداندن کالای معیوب

لطفا قبل از هر گونه اقدام به مرجوع کردن یا باز پس فرستادن کالا و استفاده از شرایط گارانتی با ارسال تیکت به وبسایت به صورت کتبی و همچنین تماس با پشتیبانی به صورت شفاهی هماهنگی های لازم جهت استفاده از شرایط گارانتی محصول را انجام دهید در صورت هماهنگ نکردن و ارسال کالا هر گونه مشکل و خسارت ناشی از اقدام خودسرانه تنها متوجه مشتری خواهد شد و وبسایت پارس تل هیچگونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت توجه داشته باشید که هزینه های باز پس فرستادن کالا و مرجوع کردن محصول و ارسال دوباره تماما به عهده مشتری خواهد بود.

  • برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا معیوب خريدار می بایست درخواست خود را در قسمت تماس با ما ثبت نماید.
  • هزینه‏‌هایی از قبیل بسته بندی، ارسال پستی زمینی و هوایی ، تیپاکس، پیک موتوری ، باربری ، بیمه حمل و نقل ، انبار داری بسته به نوع سفارش و درخواست مشتری به خریدار اعلام خواهد شد و در صورت تایید نوع ارسال هزینه های مربوطه جداگانه توسط خریدار پرداخت میگردد.

پنل کاربری

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم