به نام خدا

در اینجا قص داریم به برخی از سوالات متداول شما پاسخ دهیم

۱-چرا باید به پارس تل اعتماد کرد؟
فروشگاه پارس تل دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی است که این نشان ها در فوتر سایت موجود است و شما مشتریان عزیز میتوانید بررسی و استعلام بفرمایید

۲-سفارشات چه روزهایی ارسال میشوند؟
سفارشات به صورت روزانه ارسال میشوند
قابل ذکر است سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۳ هر روز ثبت شوند در همان روز و سفارشات بعد از این ساعت بدلیل عدم فعالیت پست در اولین روز کاری بعد از آن ارسال میشوند.

۳-سفارشات با چه سرویسی ارسال میشوند؟
تمامی سفارشات از طریق پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میشوند،تمامی مرسوله ها با پست پیشتاز و بیمه ارسال میشوند،قابل توجه است بعد از ارسال کد رهگیری از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد.

۴-آیا امکان ارسال از طریق باربری وجود دارد؟
پیشنهاد ما از نظر امنیت و حفظ سلامت سفارشات پست میباشد،لذا امکان ارسال با باربری نیز وجود دارد که مسئولیت پیگیری و دریافت کالا با شخص متقاضی میباشد.

۵-پرداخت در پارس تل به چه صورت است؟

در حال حاضر پرداخت هزینه سفارشات فقط به صورت آنلاین میباشد.

۶-آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

خیر،در حال حاضر سفارشات فقط به صورت آنلاین و ارسال پس از پرداخت نهایی انجام میگیرد.

۷-چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
از طریق سیستم پیگیری سفارشات میتوانید به صورت لحظه ای سفارشات خود را پیگیری کنید و پس از ارسال سفارش با دریافت کد رهگیری پستی از طریق سایت پست حمهوری اسلامی سفارش خود را پیگیری کنید

۸-آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله.شما میتوانید با هماهنگی توسط فرم تماس با ما و یا با شماره ۰۹۱۷۴۰۵۳۰۳۸ در فروشگاه حضور یابید و حرید خود را انجام دهید.

۹-آیا پارس تل تعمیرات هم انجام میدهد؟
بله،این امکان در پارس تل وجود دارد که گوشی خود را ارسال کنید و پس از تعمیر و یا تعویض قطعات و در آخر تسویه حساب گوشی خود را دریافت نمایید.

۱۰-آیا امکان تعویض گلس و یا فلت های ال سی دی در پارس تل وجود دارد؟
بله،شما میتوانید با ارسال تاچ و ال سی دی گلس شکسته و یا فلت آسیب دیده خود،پس از تعمیر ال سی دی توسط پارس تل آن را دریافت نمایید.

۱۱-شرایط گارانتی قطعات و لوازم جانبی پارس تل به چه صورت است؟
شرایط گارانتی را میتوانید در این بخش مطالعه فرمایید

۱۲-هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال سفارشات بالای 100 هزار تومان که با پست و تیپاکس ارسال میشود رایگان است و هزینه ارسال سفارشات زیر 100 هزار تومان مبلغ 10 هزار تومان است که به صورت اتوماتیک به جمع مبلغ فاکتور اضاف میگردد.

هزینه ارسال سفارشاتی که به خواست مشتری با باربری انجام میگیرد بر عهده مشتری میباشد.

در صورتی که پاسخ سوال خود را اینجا پیدا نکردید میتوانید از طریق فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید

پشتیبانی

تماس با ما

پیگیری سفارش

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود | عضویت

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود | عضویت